Sevinc-Berna87 canım günlerdir takip ediyorum seni yumurtlama ve sat tarihimiz yakın olduğu için saglikli 1 evladın var anladığım kadarıyla rabbim en doğru zamanda hayırlısı ile yeniden nasip eder inşallah
Ama naçizane tavsiye bu kadar çok post açma bu şekilde kafanı çok karıştırdın ve kesinlikle hem idrar hemde kan testini çok erken yaptın bir rahatsizligin yoksa gebeliği erken tespit edip ilaç kullanman gerekmiyorsa akışına bırak bu şekilde kendini strese sokar ve çok yorulursun. 3 ay kadar önce bende sonucu 22 görmüştüm ama ablam hemşire takipli olduğum prof 22 gebelik değil 25 üstü ise gebelik sayarız demişlerdi nitekim öyle oldu ve düştü o ay hormanlar veya kullandığın ilaçlardan olabilir bu yüzden zaten hocalar 1 hafta geçtikten sonra test yapın der. Bak 4 kaybım var benim ve hiç sağlıklı çocuğum yok hala sabırla bekliyorum ne kadar belirti gorsemde çok diğer türlüsü çok yorucu çünkü…