27si yumurtlama günüm demiştiniz değil mi? Diğer postlarınızdan hatırladığım. 12.gün bugün yani. artabilir değer, ama şöyle bi durum var test nası pozitif cıkarttı/ hepsi aynı marka mıydı testin? Testte sorun olabilir. Kimyasal gebelik biyolojiye aykırı olur yani ne ara yükseldi de ne ara düştü. Mantıklı değil. Bence en azından regl gününüzü bekleyin :)