Nur_50 Ezgi1045 rabbim şifalar versin benimde öyle acile gittim sanki kaburgam içime batıyor nts bağladılar ultrason baktı hem karından hemde alttan rahim uzunluğuna temiz çıktı
Ezgi1045 fizikcianne ayy çok heyecanlısınızfır eli kulağında Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Ezgi1045 Nur_50 sağol kuzum benim sana da inşallah benimde bir sıkıntım çıkmadı dr normal diyor karnın öne doğru gittiği için diyor