GTubaa27 iğnesini 35 gün kullandım. Vuran kişiye göre değişti ağrım. Bazıları vuruyordu hiç ağrı sızı bişe olmuyordu. Ama biri vardı ki Allahım ben böyle bişe ömrümde yaşamadım. Kalçamın ağrısını anlatamam. Gece bacağımı büküp uyuyamıyordum ağrı yapıyordu. 3 gün çektim ağrısını dokunamıyordum kalçama. Hafif hafif o gün içerisinde geçecek kadar ağrılı olanlarda oldu, hiç ağrısız vurulduğumda. Ve şuan bende sağ kalçamda kocaman bi beze kaldı . Danıştım hemşireye dedi ki progrstan iğne en çok beze yapan iğnelerden biridir normal dedi.