Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum haftada 1 ve hep ağrı oluyor maalesef ama özellikle dikkat edin eğer vurulunca bastırmazsanız dışarı atıyormuş tekrar. Ben bir kez yaşadım kıyafetime çıkmıştı yağlı yapıda olduğu için hemen kalkmayın ve bastırın iyice dedi