Ege_mommyy_11 sizinle aynıyız bizde 30 dakika önce 35+1 olduk elhamdülillah 🤲🏻 sağlıkla gelsin evlatlarımız ben herseyi hazırladım ne olur ne olmaz diye yarın da kontrolümüz var Allahın izniyle hayırlı haberler alalım insaallah normal doğum istiyorum inşallah buna uygunumdur nst’ye kendi isteğinize mi bağladınız.? yoksa doktor mu tavsiye etti.? benim dünden beri aşırı karnım sert oluyor ayakta olunca oturuyorum 10 dakika sonra geçiyor bugünde akşam üzeri sürekli tuvalete gitme isteği başladı aşırı hareketli evladım şükür ama erken doğum olacak diye korkuyorum risi gebeyim Allahtan yarın randevum var bakalım doktorum ne diyecek