35+3 üz benimde bugün kontrolüm vardı 2600 gram olmuşuz ilk kez nst ye girdim herşey yolunda çok şükür sancı ağrı şuanda yok hastane çantamı da hazırladım bence bir an önce sende başla hastane çantası hazırlamaya sonra daha zor olmasın senin için oğlumun sağlıkla geleceği günü bekliyoruz artık ☺️