Camlicagizem Damlaserkan Bulantıları yeni atlattım bende hamileliğin en zor kısmı bulantılar zaten iyiki bitti bidaha uğramasın bulantılar mümkünse ☺️
Camlicagizem Damlaserkan İnşallah benimde öyleydi bir dönem yemek yesem bulanıyordu yemesem bulanıyordu bu günlerde geçecek yolu yarıladık en azından iyi düşünelim iyi olsun 🌸
Ezgi1404_ Damlaserkan 77 yle hamile kaldımm bugün tartıldım 80 olmuşum bebitom da 300 gram olmuş bileneee 😄😄
DENIZ_55 Damlaserkan bende 22 haftaligim en son tartildigimda 4 kilo almıştım suan bilmiyorum persembe günüde detayli ultrasona girecem bakalim nasil gececek 🥰
ilkgozagrim__ Bebiş önde gittiği için 17+2 felan Ama,benim normal hamileliğin 16+4 2-3 kilo arası gidip geliyoruz kızçemle bakalım