Busakturk benim de son 1 bakalım nolucak ne açılma var ne sancı gelmek istemiyor bu oğlan çarşamba günü kontrolüm var durumun hala aynıysa ya ya seseryan yada suni sancılı normal doğum başlatıcam dedi 41 e kadar beklemeyiz kilosu artıyor zor olur dedi cuma günü 3600 küsür dü kilosu napiyim bilmiyorum