minikcivcivim Busakturk soon 8 günnn❤️😍 çok heyecanlıyım 💕 bir tık erken alınacak 37+ 4 de küveze girmez değil mi hanımlar . şuan 36+4 olduk 2850 kg doğum tarihine kadar 3 kg olur mu ?
IKRAM_01 minikcivcivim Benim 2.doğumum sezeryan olmuştu kızım 2.900 doğmuştu 37.5 te oldu sezeryan. İnşallah sıkıntı çıkmaz canım