Smhaa_61 A-23es_45 Normal düşünüyorum yarın kontrolüm var çatı muayenesi yapacak doktorum büyük ihtimalle.İnşaAllah uygun olur 🤲
64_busra Twobaby2 benimde uygulamaya göre son 30 ama sezeryan olacağım belki biraz daha erken alabilirler
Twobaby2 64_busra Benimde öyle canım uygulamaya göre söyledim ama daha erken olabilir Benimde sezeryan İkinci doğumum olucak allah nasip ederse🥰🥰
-rabiss54- Busakturk son 5 çok heyecanlı ve stresliyim çok korkuyorum sezeryan olucam daha önce hiç hastanede yatmadım ameliyat geçirmedim o yüzden biraz tedirginim
ub2602 Son 22 inşallah 🤲🏻❤️ Normal doğum olacak ama ne olacağı belli olmaz sağlıkla kucağımıza alalım rabbim bi avazda kurtarsın inşallah 🤲🏻❤️