2prns_1prnssannesi caglayaman malesef şeker hastasıyım o yüzden Dr riske atmaya gerek yok 37. Hafta doldumu doğum yaptırım sana dedi
Dilarak4 Busakturk Benim de son 3 gün biraz heycan biraz korku suyum falan hiç bişey gelmedi yarın da kontrolüm var bakalım hayırlısı olsun hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏😊