Ben daha başındaydım iki seans olmuştum hamile kalınca dondurdum.. bugün bebeğimin kalp atışı olmadığını kesemin büyük ve bebegin küçük olduğunu öğrendim.. kürtaj dedi Dr muhtemelen kürtajdan sonra toparlayinca devam ederim .. Dr um asla yaptırma demişti gebelikte..