Busraaozataa Bayılıyorum böyle doğum hikayelerine MasaAllah Rabbim hayirli ömür nasip etsin fıstığa 🤗 bizde 33. Haftaya girdik canim bende normal dogum istiyorum doktorumda 2 aydir dogum pozisyonunda olduğunu söyledi normal dogum gorunuyo dedi cok mutlu oldum hayirlisiyla InsaAllah bende normal dogum yaparim 😊