Ben iki kez devlet Hastanesi’nde anestezisiz çektirdim ilkinde hiç bir şey hissetmedim. Ne ara çekildi anlamadım bile ikincisi de sadece çok az adet sancısı gibi bir iki dakikalık ince bir sancı oldu. Onun dışında asla zorlanmadım korktuğum gibi olmadı.