Amore_Madre hiç ağrılı bir şey değil. Ben hamile kalmadan önce kendi isteğimle gitmiştim eğer bir sorun varsa tüplerim açılsın sağlıksız gebelik yaşamayayım diye özel bir klinikte gittim çektirdim. Anlatıldığı gibi kesinlikle değil. Onun için narkoz almaya asla değmez 5 dakika sürüyor. Evet ağrı oluyor ama dayanılmayacak bir ağrı değil. Anestezi almadan olmuştum hemde. -1. Katta çektiler filmi. Çıkar çıkmaz üstümü kendim giyinip merdivenleri eşimin yanına koşarak çıktım sen düşün. O gün bir iki ped pislettim başka da kanamam olmadı. Üzerinde kolye saat küpe metal eşya hepsini çıkarıyorsun. Kıyafetlerini de çıkarıyorsun sana elbise giydiriyorlar. Ped veriyorlar.