likapaa53 Nazd1 normal testlerin bozuk çıkma ihtimali yüksek çıkıyor birde döllenme durumuna göre geç döllenme varsa kaset testte daha geç belirgin oluyor canım bende kızımı iki gğn kala öğrenmiştim kaset testte çıkmadı erken testte çıktı🙏🥰
Aytlkya  Bence erken gebelik testi en güvenilir kasetlere güvenmiyorum bende 1 hafta gecikme ile yapmıştım böyle çıkmıştı varmı yokmu diye çok süpheye düşmüştüm ama çok şükür kanda da pozitif çıktı sizinde pozitif gibi duruyor umarım öyledir ❤
Nazd1 Aytlkya evet benimki biraz daha fazla silik ama sabah bidaha yapıcam belki böyle biraz daha net çıkar atıcam sana🙊🙊🙊
Aytlkya Nazd1 erken gebelik testleri yanılma payı%1 diyolar acilde kan verme şansın yokmu ben acilde vermiştim