Nazd1 deniizz_ ya böyle şeyler okudukca okadar mutlu oluyorum kiiiiiii🫶 ama peki normal testte neden sonuç vermemiş olabilir bunlar erken test ya
bsra4213 Nazd1 canım normal test için baya geçmesi lazım ki erken testte bile az silik çıkmış daha çok çok yeni
likapaa53 Nazd1 normal testlerin bozuk çıkma ihtimali yüksek çıkıyor birde döllenme durumuna göre geç döllenme varsa kaset testte daha geç belirgin oluyor canım bende kızımı iki gğn kala öğrenmiştim kaset testte çıkmadı erken testte çıktı🙏🥰
Nazd1 deniizz_ çok mutlu ettin beni Allah seninde gönlüne göre versin gerçekten içim rahatlıyor böyle okudukca🫶
deniizz_ Nazd1 yaaa ne güzel bir dua ettin bende aşılama yaptırdım perşembe günü test günüm inşallah pozitifi görürüm bende🥹🌸 Allah razı olsun Rabbim seninde gönlüne göre versin sağlıkla ilerlesin sağlıcakla kucağınıza alın inşallaaahhh 🥰
Nazd1 nesrinmom  Normal böyle baya negatif yani adetim daha 4 gün geçince erken alayım dedim sonra dayanamadım normalde aldım ama bu hüsrana uğrattı
Nazd1 deniizz_ herşey seninde gönlünce olsun en yakın zamanda ben bir bebeğimi kaybettim şimdi o yüzden bir farklı hissediyorum oyüzden senide çok iyi anlıyorum ❤️
deniizz_ Nazd1 bu testler çok geç çıkarıyor üstünde de yazıyor zaten çiçeğim bende direk kan ver hiç böyle kafanı yorma
birmucize1 Nazd1 benimde ilk yaptigim erken gebelikte cikmisti onda 2 gun sonra hamile oldugumu ogrendigim halde normal kaset testte cikmadi
Nazd1 deniizz_ eşime daha söylemedim ki kendim emin olmak istedim ilk önce şimdi dersem ona patlarım🙊