Mervebbcggf normal doğum şansınız varken sezaryen olmanızi asla tavsiye etmem normal doğum vir anlık birşey tabiki korkularımız oluyor bundan bir kaç hafta önce iliklerime kadar o korkuyu yaşıyordum eşim sürekli beni rahatlattı çevremdekiler de öyle sürekli pozitif normal doğum hikayeleri okudum en çok korktuğm şey dikişlerdi artık ondan da korkmuyorum sıfır korku bana desinler seval hadi doğuma valla kosa kosa giderim dogurmaya pozitif düşün icini rahatlat 🥰