Ahh ahh bende de var o korku canım çok azdır. 32 haftadayız bugün kontrol e gittim bebek baş aşağıdaymış böyle olunca sanırım normal doğum oluyor. Ben sezeryan istiyordum 🥺 ne yapıcam gerçekten bilmiyorum bebeğime hemen kavuşmak istiyorum ama doğum yapmak istemiyorum 😂