Hdeniz61 Asiye ile karıştırılması ya da bazılarının Asiye deme ihtimali benim de aklıma geldi açıkçası😅 Eşim biz evlenmeden önce yeğeninin adını Asya koysunlar istemiş, yengesi filan da çok beğenmiş ama abisi illa Duru koyalım diye tutturunca Duru koymuşlar. Çok tanıdığım Duru yok ama bu kızçemiz çok akıllı ve sahiden de çok sakin. Yalnız sosyal ilişkilerde çok çekingen. Tabii ki isim tek etken değildir ama yine de genel duruma bir bakıyor insan. Sağlıcakla gelsinler inşallah, isimlerini bile özenle seçiyoruz inşallah huyları, ömürleri de güzel olur kuzucukların ☺️