Hdeniz61 Genelde hepimiz farklı, az duyulmuş biraz da kulağa hoş gelen isimler arıyoruz☺️ Lina, Pera, incila vb. Tamam bunlar da güzel ama gerçekten artık bunlar azımsanmayacak kadar çoğaldı. Biraz daha düz, biraz daha bilinen isimler artık daha karizmatik daha asil geliyor bana. Eşiniz güzel seçim yapmış😅 Peki siz Asya ismini istiyor musunuz? Ya da istemiyorsanız neden istemiyorsunuz? Ben de farklı bir görüş öğrenmiş olurum cevaplarsanız☺️