ipeklinaismom 15+4 de %100 kız dendi sonra tekrar tekrar sorunca %90 diyim bari payım olsun dedi sizce değişme ihtimali olurmu böyle kesin olup değişen varmı 4 boyutlu renkli de baktı normalde baktı
aslii57 ipeklinaismom bana 11. Hafta yüzde 90 erkek dedi 14. Hafta yüzde yüz kız dedi hani erkek demiştiniz falwn dedik yanılma payı oluyor ama şuan net gördüm yüzde yüz kız dedi. Bu haftalarda daha net görünüyor yanılma az oluyo
gokyuzununogrencisii ipeklinaismom ya cinsiyetre yanılma işte sonradan kızdı erkek oldu vs bana saçma geliyor bu tamamen doktorla ve ultrason cihazı ile alakalı. 14 haftalıkken kızımı öğrendim, şimdi de aynısı, değişim olur mu bilmiyorum yani başıma gelmedi 😂🙈
sevaldqn1 ipeklinaismom 16. Haftada erkek denildi 21 de %90 kız denildi gösteriş o gösteriş her gitmeme ya götünü dönmüş oluyor yada bacaklarını kapatmış şansa bıraktım artık 36 haftalığız yani
ipeklinaismom aslii57 sevaldqn1 gokyuzununogrencisii Şimdi doktordsn geldim %100 kız 😂 bian kadın beni kovacak diye çok korktum ama 😂
ipeklinaismom gokyuzununogrencisii o kadar korkuyorum ki bende bizede 11+2 de %70 kız dedi 12+3 de erkek de olabilir hazırlıklı ol dedi son olarak işte 15+4 de kız dedi aklım.gidiyo dehisvek diye tekrar gidicem😂
ipeklinaismom aslii57 ayrıntılı düşünmüyorum bulunduğum şehirde yok , doktorumun baktığı da 4 boyutlu artık tekrar gidicem bakalimy
ipeklinaismom Glskrn bizim açıldı bı çıkıntı var demekki o kordon alttan testis yumurta görünmüyor ama yinede içimde ikilemdeyim çok kız bekledik olamicakmia gibi geliyo
ipeklinaismom selimervea Bacak arası boş gosterdi üç çizgi kız daha değişmez dedi makine arıza yaptı ekrandan renkliyi çektim ben sadece