Melikekar123 bu ay daha gitmedim ama genel olarak kilosu iyi bu gebeliğimde allaha şükür iyi kötü besleniyorum ilk gebeliğimde beslenemiyordum sürekli kusuyordum yiyebldiğim bir kaç şey vardı muz kavun kabak çekirdeği falan onlar kızıma yarıyordu 3.500 kg doğdu ama gelişimi nasıl desenz şuan 3 yaşında çok zayıf iştahsız yemek yemez ve bağışıklığı düşük sürekli hastalanıyor ben bunları karnımda adam gibi beslenemedğime yoruyorum