Melikekar123 Kızlar 29+5iz bulantılarım bu bi haftadır yeniden geri geldi böyle olan var mı ilk aylarım da çok kötüydü geçmişti ne güzel.heryerim ağrıyor iştahim yok midem çok bulanıyor 😭😭😭
aysenur30a Melikekar123 malesef ilk 4 ayım berbat geçti 2-3 kilo vermiştim. Sonra biraz düzeldim ama 30. Haftadan şuana kadar yine mide bulantılarım kusmalarım var şuan 38+5 😅 doğum anına kadar devam edicek sanırım
Xxxmelodi666 Melikekar123 27 haftalık olacam bulantım kusmam hiç geçmedi hala devam ilk gebeliğimde de doğurana kdr devam etti bazen ne yaparsan yap olmaz🤷🏼♀️
M112 Maalesef geri geliyormuş son aylarda. Rahim hareketlenmeye başlıyor artık onun salgıladığı hormonlar yeniden 1. Trimestr gibi bulantı kusma yapıyormuş
Xxxmelodi666 Melikekar123 bu ay daha gitmedim ama genel olarak kilosu iyi bu gebeliğimde allaha şükür iyi kötü besleniyorum ilk gebeliğimde beslenemiyordum sürekli kusuyordum yiyebldiğim bir kaç şey vardı muz kavun kabak çekirdeği falan onlar kızıma yarıyordu 3.500 kg doğdu ama gelişimi nasıl desenz şuan 3 yaşında çok zayıf iştahsız yemek yemez ve bağışıklığı düşük sürekli hastalanıyor ben bunları karnımda adam gibi beslenemedğime yoruyorum
Tugcem2834 Melikekar123 10 hafta dayim yolun başındayım daha bulanti kusma var günlük hayatimi olumsuz etkiliyor
Yenianneperci35 Melikekar123 ben de öyleyim ama ilk başlardaki gibi değil tabii. Sabah uyandığımda bir iki saat sürüyor ama sora rahatlıyorum şükür🙏🏻
seydaaorhnn 27+3 teyim. Benim de bulantılarım geri geldi , bitti diye seviniyordum ilk üç ay bende çok zorlandım :(
Svvl 36+4 deyim ilk 5 ayım sürekli kustum kötü bir hamilelik geçirdim 1 ay kesildi sonra geri başladı.doğuma kusarak gireceğimi düşünüyorum artık 😂
Memuranne2 Melikekar123 29 3 bende aynı midem ağzım da hep aşırı iştahsızsım gece uykularım asla yok birde belim arada karnım ağrıyor. Vallahi bende artık çok yoruldum zaten çok zor bir hamilelik geçirdim. Yine ilk 3 aya geri döndüm sanki