Srp53 Sudenaz0105 ay cidden değişik valla Allah’ın işi kız sen yine hamile kalırsın merak etme 😅 ben her ay oluyorum ama yok 🤣
Sudenaz0105 Srp53 kız kalırım ondan korkmadım aslında tek merak etmiştim ne zaman başlandı yumurtlamalar ama yanlış anlaşıldjm🙈
Srp53 Sudenaz0105 canım dediğim gibi hcg sıfırlanmadan başlamıyor düşük sonrasi şaşabiliyor biraz bu durum benim hep düzenliydi kürtaj sonrası ne zaman olduğu belli olmuyor mesela
CeydaST Sudenaz0105 benim doktorum 3 ay bekletmişti sonra takip etti öyle başladı. O yüzden öncesini bilmiyorum. Ovülasyon testleri 1 senemi yedi benim işe yaramadı bende
CeydaST Srp53 bende hep çift çizgi oldu koyu da oldu ama hiç tutmadı. Doktora gittik biz de orada biri düşük oldu 2. Sini doğurdum. He bu bende böyle oldu 1 senem boşa gitti ama kimi öyle gebe kalabilmiş
e_blue_sky_a Srp53 bilemiyorum, yumurtlama ilgili Bi sorun teşhisi yapmadığı için gittiğim doktorlar, bende hiç üstüne düşmedim, hatırlamıyorum.
Sudenaz0105 Srp53 düşük yapmadan iki gün önce 46ya düşmüş zaten düşük yaptığım günde 11 deydi bile bitmiştir🥺
Sudenaz0105 CeydaST benimde hep çift çizgi koyu ama yumurtlamada patlıyordu çizgi öbür taraf silik kalıyordu düşün yani
Srp53 Sudenaz0105 o zaman normal şartlar altında yumurtlamanın başlıyor olması lazım takip edebilirsin ama muhtemelen adet şaşacaktır zaten yumurtlama sorunum var diyorsun tekrar istiyorsan doktor kontrolünde yapman daha sağlıklı gibi Ovulasyon testleri olan psikolojiyi de götürüyor
CeydaST Sudenaz0105 senin de mi olmadı. Bazı erkekler yapınca da öyle çıkıyormuş erkekler de yumurtluyor herhalde 😂
Sudenaz0105 Srp53 yok canım isterim ama bebğim 8 aylık acelem yok ben adetim ne zaman gelecek diye takip ediyordum zaten ovulasyon testiyle hiç yanılmadı da. Yani öylesine öğlen vakti bi test yapıp geçiyorum öyle psikolojik baskı felan yok. İkinciye hamile kalmayı çok istediğim için deli gibi günde iki üç tane yapıyordum ama boşunaymış oda bitane de yetiyor yumurtlama oldu mu öyle yada böyle gösteriyo zaten
Sudenaz0105 CeydaST yok kız hormonla alakalı o lh hormonum hep yüksek benim ama yumurtlama olunca gösteriyordu tabii diğer çizgiden daha koyu oluyodu bu sefer o hep çıkan çizgi silik kalıyordu 🥰