Sudenaz0105 düşükten sonra kürtaj oldum, 14.gun yumurtlama vardı, genel kontrol için gitmiştim. Lakin o dönem 3doktor gezdim acaba düşüğün sebebi neydi diye, 3ü de birkez adet ol sonra korunma dedi. Yani 1kez adet olsan o içinin kiri pası Bi atılsa daha iyi oluyor sanırım.