Selinmoms Ben hala kullanıyorum 18. Haftama girdim doktor 20. Haftaya kadar kullanalım dedi ilk gebeligim17. Haftada düşükle sonuçlandı tedbir amaçlı bir akşam kullanıyorum bir akşam kullanmıyorum doktor öyle dedi arada iğnesini de oluyordum artık iğne yok çünkü önce ağızdan almamı istediler çok yan etki yapıyordu sonra alttan almaya başladım