Mhrbn1ylm @Meervemsi kadın doğum hastahanesinde Salih bey’e gidiyorum. Yeni taşındığımız için çevrede de burdaki özel hastahanelerle alakalı çok olumlu şeyler duymadığım için bu şekilde başladım ve böyle devam etti.
Meervemsi Mhrbn1ylm ben de deniz beye gidiyorum ama devlette Şuan en iyisi saadetin bey ama sıra ve randevu bekleyebilene
Mhrbn1ylm @Meervemsi evet ben de duydum baya methini ama randevu bulunmuyor bulanlar bile randevulu olmasına rağmen baya sıra bekliyor. Salih beyden de memnunum ben baya ilgili. Kaç haftalıksınız siz ?
Aysshenur SELDAaa1 ben 8 ay önce kadın doğumda yaptım. Çok çok memnun kaldım. Özel gibiydi. Şimdi yine gebeyim onuda orada yapacağım. Tayin çıkma ihtimali var yine de gelip burda yaparım. Doktorum oğuzhan bey çok çok başarılı
Aysshenur Songulduzova deniz bey ve oğuzhan bey iyidir ama dediğin çok doğru. Oğuzhan beye sıra almak imkansız ve sabah gidip akşam 7-8 gibi ancak çıkarsın