20+3 den selamlar biz bugün detaylıya gittik herşey yolunda çok şükür ve bebeğin cinsiyeti Erkek daha yeni belli oldu 🧿💙🥰 dogumda mart gözüküyor bakalım serklajlıyım dogum tarihim net degil o yüzden erken dogum olmaması için serklaj oldum inşallah vaktinde gelir minik paşa