Yagmurkcr97 Slm anneler❤️ Umarım hamilelik döneminiz çok güzel geçer ve gerçekten değerlendirin çünkü doğu. Yaptıktan sonra o tatlı şişmiş karnınızı özleyeceksiniz😊 Neyse gelelim doğum hikayeme. Sürekli stresse Giriyordum aha doğuracam aha doğuracam diye. Ama gelmek nedir bilmiyodu. 40. Haftama girdim, ve 3 gun sonra kontrole gittim ve suyumun azda olsa azaldıgını söyledi ve doğumun başlatilması gerekteğini söyledi. Öyle diynce oğluma kavuşacağimi hissettiğim için heyecandan ağladım. Neyse devlet hastanesine gittim. Böyle böyle anlattm doğumum başlatilacak falan dedim. Ordaki doktor buna gerek yok fazla suyun azalmamış deyip beni eve gönderdi. Allah allah dedm bu ne biri bişey diyo digeri ise baska bişey. Neyse ertesi gün yine kendi doktoruma gittim ve beni hastaneye kabul etmediklerini söyledim. Ve doktor zaten beni görünce sasirdi, derhal tlf etti hastaneye. Konuştu ne yaptı etti yine gönderdi beni oraya. Tekrar gittim ve aynı doktorla karşılaştm tekrar muane etti ve dogum gerektirecek bisey yok dedi. O an sinirlendim ve doğumu başlatmamk istemesede zorla olsa başlattırdım. yarışım yapıldı o gün, suni sanci verdiler, ve gece ye doğru sanci yavaç yavaç ilerledi. Uykusuzdum uykumu alamadan doğumum olacak ve enerjim olmayacak diye korktum. Eşime tlf ettim mağlum kabul etmiyolar gece yanimda kalmasını, hemen annemlere tlf etmiş, başka sehirde yaşıyo onlar. Baktım sabaha annem gelmiş tek. Kaynanamlar zaten bizde kalıyolardı bi süreliğine. Gündüz 11 oldu ve benim acılma 3 cm. Yıkıldm duyunca cunku sancidan duramıyodum. Neyse acilmayı bekledik ve beni bi odaya aldılar orda rahat rahat bekle diye. İki annem de yanımdaydı. Ve acilmam saat başı ilerliyodu. Sonunda 9,5 cm oldu ve genc bir ebe nstye bağladı ve nstde sanci 10 yazınca ıkın dedi. Ben orda sancıdan ölüyorum ama ıkınma hissi yoktu. Ikınırken ikınırken ebe birden iş saatim bitti gitmek zorunda kalıyorum dedi cıktı gitti, ben orda bağıra bağıra bi hal oldum ve umudum kesildi doğuramıycam dedim.. iki dk sonra ıkınma hissi geldi ve bağırdım annemlere ebe cagırsınlar diye. Gittiler sonunda bi ebe buldular nstye bağlandı ve yan yat yarım saat kımıldama dedi. Doguracam dedm duramıyorum nasil bekleyim dedim. Neyse o ebe de gitti yarım saate gelirirm demişte ve ben mahvoldum. Kendi kendime yapmam gerekiyo dedim ve nstyi cıkartm ve sıkiyorm kendimi, ama başarısız. Annemler bana kızıyor ebeyi dinle diye ve ben doğuracam diye bağırıyorm. Annemler koşa koşa başka bi ebe buldular, ve o ebeye allah razı olsun gercekten cok iyi başardı işini. Bana dans etmemi söyledi, ıkınmayı nasıl yapacagımı anlattı. Ve sonunda sükr doğurdum, ve o an resmen yeni doğmuş olan bendim sanki, oğlumu göremiyordum resmen kör oldum baygınlıktan. Oğlumu kucağıma aldım ve o bana bende ona detajlı detajlı bakıyorum❤️ Allahım sana bin şükürler olsun dedm. Ebe anneme makası uzattı hadi sen kes göbek kordonunu diye annem makası aldı eline, sakın kesme anne dedm, doktor kessin demeye kalmdı annem göbek kordonunu kestı ve benm bacaklara sımsıcak kan döküldü, ve anneme kafamı dogru cevirdiğimde annemi yerde buldum😂😂 bayıldı zavallı o ara eşim geldi annemi yerde gördü. Annememi baksın oğlanımı görsün sasırdi vallha. Birden abimgil göz aydın olsun diye aradılar, ve ağlayarak bebeklerini dün kaybettklerini söylediler. O an yıkıldm, çünkü tüp bebekti ve 18 haftalıktı ve yengem öyle doğum yaptı. Ve şimdi anladımki allahın işiymiş hastanedeki doktorun beni evi salması. Çünkü benim yatışım ilk geldiğim gün olsaydı abimin eşiyle ayni gün doğum yapacaktım. Annem yanımda olmayacaktı ama oldu ve iyiki oldu çok destek çıktı. Baya uzun oldu hikaye. Benimkisi biraz kötü geçti ama gerçekten doğumun aslını öğrenmek gerekiyo ve o an zaten kolay oluyor doğum. Size en güzel doğumlr diliyorum anneler❤️
Mervekaya Yagmurkcr97 gule güle saglikla buyutun bebeğinizi ins. Yegenijiz icin de uzuldum. Ins yeniden bir evlat sahibi olabilirler
Nur92 Yagmurkcr97 suyunuz azalmışken sizi nasıl eve gönderiyor doktor ya bu doktorlar neyine güveniyor anlamadım hele mesai saatim bitti diye doğurmak üzere olan bir kadını ulu orta bırakan ebeye ne demeli 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
deletedmom734 Yagmurkcr97 Allah hiçbir bebeği annesiz hiçbir anneyi bebeksiz bırakmasın 💜💜😢😢😢 ağlayarak okudum... normal doğum yapan akdınlara saygım hep sonsuz maşallah nasıl dayanıklısınız... vede şanslı... anneniz yanınızdaymış ve kayınvalidenizde
Sewo Yagmurkcr97 sağ salim büyüt bebeğini gözün aydın.amanbu ne biçim hastahane doğum esnasında bırakılır mi kadın ya kendin doğursaydın şaka gibi olmuş
Nur92 Yagmurkcr97 işte bu yüzden devlet hastanesine giderken insanın içinde hep bir şüphe ve endişe oluyor sonra insanlar milyarlar verip özel hastanelere gidiyor
Nur92 Yagmurkcr97 ben ablamın doğumunda bulundum Almanya da. Oda da tek başına Doğum yaptı resmen ebe ara sıra gelip baktı gitti doktor da Doğum sonunda bi anlık geldi gitti çok değişikti
Yagmurkcr97 deletedmom734 sagol canim benim❤️ Sanada kolay dogumlar diliyorum. sezeryanda gozuktugu gibi kolay degil. cezaret ister 💕
deletedmom6295 Yagmurkcr97 rabbim size sağlıkla büyütmeyi kardeşinize de en kısa zamanda hayırlısıyla bir evlat sahibi olmayı nasip etsin🙏🏻
Yagmurkcr97 reinamm cok sagol💕 Dikis atti doktor, sordum kac dikis atti diye merak ettim. O da ilk doguma iyimis. Yani az diyorda, kac attigini soylemedi😊 uyusturdalar diş uyuşturur gibi hissettmedim.