Bende 17.haftadayim bu gece başladı uzandigim gibi yemek borum bile cayır cayır yaniyoe sanki. Şu an şuruba ulaşamam ve soğuk sütüde denedim. Zencefil çayı iyi geliyor diyorlar ama deneyen var mı acaba uyku girmedi gözüme 1den beri debeleniyorum yatakta😭