mervemurat16 Merhaba Şubat Anneleri, Ne durumdasınız?Şafaklar kaç?Alışveriş hazırlıklarınız bitti mi?Bebişinizin burcunu biliyor musunuz?Hadi gelin sohbet edelim🤭
Nur_50 mervemurat16 doğuma 89 gün😃 bel ve sırt ağrısı çekiyorum başka derdim yok çok şükür.Alışveriş ufak tefek şeyler kaldı alıyorum.
Siyah0606 mervemurat16 şafak 96 şişkinlik ağrılar öyle böyle gün sayıyoruz ☺️büyük şeylerini aldım ufak tefek her hafta çıkıp almaya çalışıyotum Yavaş yavaş 🥰🥰
peksimetya mervemurat16 şafak normal doğuma göre 29 şubat 115 gün var 4 yılda 1 kutlanan günden 😁 ama tabi sezaryen olacağım için daha erken gelecek mecburen henğz tarihi belli değil 🥰 alışverişe gelirsek daha bir çorap bile almadım kuzuma detaylıyı yeni yaptırdım cinsiyeti yeni kesinleşti. Bu saatten sonra son gaz devam 😁
mervemurat16 Nur_50 benimde 91 gün kaldı sırt ağrısı yeni yeni başladı hayırlısı ile kucağımıza alsaydık bebişleri☺️
mervemurat16 Ahdem000 bol yürüyüş tavsiye ederim yoksa çok sıkıştırıyor insanı birde bebek büyüdükçe baskı artıyor tabi
Ahdem000 Nur_50 hele gece olunca yeme isteği daha çok artıyor ama artık kendimi yoğurt salatalık gibi şeylerle dizginlemeye çalışıyorum 😂
Nur_50 mervemurat16 oy maşallah sağlıcakla gelsin minik.😃🌸💗 Benimde ilk gebeliğim oğlum olacak nasipse.
mervemurat16 Ahdem000 😄 az az yiyip sık sık yiyin faydasını görürsünüz sodada tüketebilirsiniz tabi abartmamak şartıyla
Gzdesri Şafak 104 😍 hiçbir alışveriş yapmadım hala son 2-3 gundurde yemek sonrası çok kötü oluyorum yediklerim normal ama ben çatlayacak gibi sisiyorum. Onun dışında her şey güzel çok şükür ❤️
Mavilikler8 Gzdesri Ben de bir ben böyleyim sanıyordum. Her zamanki şeyleri yiyorum ama sanki dünyaları yemişim gibi. 😅 Bu arada şafak 112 inşallah.
MommyLeyla Gzdesri Benimde 104 son aynıyız 😊 doğum tarihi verildi mi size doktor tarafından. Şişkinlik bende de mevcut yaa akşamları özellikle resmen 4-5 kilo almış gibi ağırlık çöküyor 😅😅 birde şimdiden nefes darlığı çekiyorum yaşadınız mı hiç ?