Alexab ben biri bir postta eskiden bilen bilir falan diyorsa yada böyle başka postlardan bahsediyorsa mutlaka bakarım geçmiş yorumlarına açtığı başlıklara mesela bu hanımefendi başka bir postunda görümcesini anlatmış ve herkes yine aynı şeyi söylemiş. Posta gelen yorumlarda ortak sonuç “ sen kıskanmışsın” , ve hanımefendinin cevabı şu “ hadi naşş canım ya” . Başka bişey söylememe gerek yok sanırım.