3827 bende 27 ekimde vuruldum :) bende de sık sık idrar çıkma, göğüste şişlik karın da şişlik bazen. Kasık ağrısı oluyo çık heyecanlıyım bende. . Bugün 14. Gün adetim 1 hafta var pazartesi kan vermeyi düşünüyorum bende. İdrar testleri doğru çıkmıyor malesef. 2 gün önce yaptım bozuk çıktı … hayırlısı olshn i şallah rabbim isteyen herkese nasip etsin zorlu bir süreç