Bende çatlatma iğnesini kullanarak hamile kaldım. Tek bir yumurtam vardı sadece. İki ay önce aşılama yaptırmıştım olumsuz olmuştu. Bu da olmasaydı tüp bebek tedavisine başlayacaktık. Şimdi 13 haftalığız. Moralinizi bozmayın onlar zamanını biliyorlar. 😊 Belirti olarak tamamen regl olucak gibiydim göğüs ve kasık ağrısı vardı. Regl olucağıma emindim öylesine yapmıştım testi.