Cgllay hayır canım sarılık falan hiçbişey olmadı şükür. 4 kg doğduğu için hemen eşime mama aldırmışlar ,hastane yanında eczaneler oluyor zaten. Ben odaya gelince emzirmeyi deneyip sonlarında mama vermiştik ,doktor şekeri düşmesin diye acele ettirmişti.