Ceycey58 belden uyuşma ile sezaryen oldum.Rahattı öğlen 11 gibi oldum akşam 6 dan sonra yürümeye başladım tabi ilk gün zor geçti ağrım vardı ama sürekli serumdan ağrı kesici yaptılar bebeğimi emzirdim 2. Gün sabah taburcu oldum eve geldim duşumu aldım hafif hafif yürüdüm 3. Gün daha fazla yürüdüm 4. Gün markete çıktım gayet rahattım😂 sezaryen olduğuma hiç de pişman olmadım valla 2 ay sonra yine sezaryen olacam belden istiyorum çünkü uyuşukluk geçene kadar sonuçta 6,7 saat ağrı hissetmiyorsunuz ama genel olsaydım uyandığım an başlayacaktı ağrım ki odaya çıkınca muhtemelen uyanacaktım 5,6 saat erken acı çekmeye başlayacaktım o yüzden belden öneririm