kgg ücretli öğreticilikte böyleymiş araştırdık baya ben fahri olarak çalışıyorum normal de çalıştığım gün kadar sigortam yatıyor ya sgk kuruma diyormuş madem bu çalışanın neden sigortası yatmıyor madem çalışmıyor niye işte diye ceza kesiliyormuş kuruma o yüzden. Kısacası ücretli öğretmenlik olsun kuran kursu olsun fahrilik işler böyleymiş :)