Ben mecbur istifa ettim çünkü ücretli çalışan olduğum için sgk da saat başı yattığından dolayı raporlu olduğum zaman sigorta kuruma bu sizde çalışıyor madem neden sigortasını yatırmıyorsunuz diye ceza kestiğinden dolayı ücretli öğreticilikte istifa etmek zorunda kalıyorsunuz.. Arkadaşlar bu rapor parası iş göremez raporu olduğu için bu süreçte ya sgk yatmaya devam eder maaş alırsınız sonra yatan parayı kurumunuza verirsiniz ya da maaş almaz sgk dan yatan parayı alırsınız genelde sendikalılar da felan böyle diye biliyorum