Melike_02 canım bebeklerde emme refleksi var hem de çok aktif bir şekilde. Anne karnında ultrasonda bile bazı bebekler meme emer gibi yapar dudaklarını o refleksten. Doğduğunda da boşlukta kalmamak iÇin sürekli aranırlar ve emmek onları rahatlatır. Karnı tok olduğu halde uyurken bile anne memesini emmektense (anneyi emzik yapmış der eskiler) emzik vermek daha doğru çünkü o emme olayı bebek için ihtiyaç. Bence sadece uykuya geçişte yardımcı olarak vermeli çok uzun süreli kullanılmamalı alışkanlık yapmaması adına.