Şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum normalde farklı şehirde özel hastane talipliyim ama ikinci çocuğum şehir hastanesinde Mehmet ak a kontrol oldum memnun kaldım başarabilirsek onda doğum yapacağım ☺️ senin yaşadığın o iğrenç duyguyu birinci çocuğumda çok yaşadım ve başkası memnun diye gitmiştim
Her sorumda azarlar gibi bir yanıt
Kanamalıydı ilerde gidiyordu sorularıma ters cevaplar
Kan değerlerim yükselmiyordu azarlama halbuki kendimi zorlayarak içiyordum ilaçları inan ki bir dk daha durma değiştir
Özelde de tekdende Gülcan Hanım a muayene olmuştum çok ilgiliydi iki arkadaşım da Özlem katırcıya gitti onların tanıdığıydı memnundular tabi