aycaoztas Hanimlar iyi bir kadin doğum doktoru varmi memnun kaldiginiz benim gittigim doktor piskolejimi cok.bozdu
dilekk11 aycaoztas Ben Gülcan Özgün e gidiyorum. Tekden de. Güler yüzlü ve pozitif birisi . Bende pcos vardı o zaman gitmiştim onda bile korkutup kötü bir şey söylememişti. Tek olumsuz yanı muayene saati çoğu zaman 1 saat sarkıyor ve muayene konusunda aceleci değil ama konuşması çok hızlı anlayamıyorum bazen 😄
aycaoztas Barabar iyi bir doktor ama her gittigimde aklima bir suphe dusuruyor ve ne oldugunuda aciklamiyor inanin bu sefer cok kotu oldum toparlanamiyorum.kac gundur
aycaoztas isum yani sonucumun birisi kotu cikti ve bana pat diye soyledi yuregime indi kac gundur perisanim bunu bana normal bir sekilde soylemesi lazim o kadar rahat soylediki anlaminida bilmiyorum dedigi seyin ben ne oldugunu sonradan ogrendim hamilelerin duasi kabul olur ne olur bana dua edin sonuclarim iyi ciksin
Monaaa aycaoztas aynen züleyha güzel berbat bır doktor zaten diliyle dişinin arasında eveleyıp gevelıyor dediğini zor güç anlıyosum . Ben korundugm halde kanama sikayetıyle gittiğimde adam akıllı muayne etmeden düşük yapmıssın yada yapıyor olabılrsın dedı insanın pakolojısını bozuyor sadece
isum aycaoztas Allah Allah, ben öyle şeyler yaşamadım, açıkçası banada plesenta aşağıya yakın, düşük riski olabilir dedi ama bu beni etkilemedi, yani siz hassas döneminizde olduğunuz için öyle hissetmiş olabilirsiniz
aycaoztas isum size denk gelmemis olabilir cidden bilgisine tecrubesine diyecek birseyim yok, ayni seyi arkadasimda soyluyor benim gibi demekki benim enerjim tutmadi doktorla yoksa dediginiz gibi gogle yorumlarida guzel ama pat diye birsey soylenmez diye dusunuyorum birseyden emin olduktan sonra soylemesi daha dogru
Whitelavinia aycaoztas erşat batmaz da çok iyi, benim doktorumda mükemmel fatma kutlusoy güçlü 😇😇😇😇😇😇