Merhaba hanımlar bu hafta doktor bebeğin doğum kanalına girdiğini her an gelebileceğini söyledi 36. Haftadayım her şey yolunda gidiyor doktor normal doğum için şimdilik sakınca görmediğini söyledi ben de öyle istiyorum zaten. Ama çevremdeki herkes doğuramazsın şöyle sancılı böyle ağrılı canından can gidiyor yırtığın çok olur dikişin fazla olur genital bölgen bozulur sezaryen ol aptallık etme diyorlar. En basitinden eşim asla normal doğurmamı istemiyor. Bebeğin kafası uzun oluyormuş sezaryen ile çocuğun kafasına bir şey olmazmış. Annem özel eğitim öğretmeni bir tanıdığı ile konuşmuş kadın kendisi bile isteye sezaryen olmuş o çocukların çoğu doğum esnasında oksijensiz kalan, ebe ya da doktor hatası ile engelli kalan çocuklarmış vebale gitmek istememiş ben neden bu vebali almak istiyormuşum. Daha neler neler. Ben kendime güveniyorum doğururum dediğimde asla sen yaparsın normal doğum daha iyidir diyen bir insan yok çevremde. Böyle olunca beni de aşırı korku sarmaya başladı ben yapamaz mıyım hangisi daha iyi gerçekten normal doğurduğumda bebeğime bir şey olur mu diye ağlamaktan ve ne yapacağımı bilememekten helak oldum.