kubraayman aslında farklı birşey yiyip içmedim kuzum biraz da genetik dedi doktorum baba 1.85 anne 1.75 ikimizde biraz iri yapiliyiz
Ben normal kahvaltıda bir yumurta günde iki ogun beslenme öğle yemeği yerin emeyve tabağı ceviz tükettim akşamları da süt bu kadar