Minikannesi00 kubraayman perşembe günü konuşayım bende sorayım bi . Peki kaç haftalık oluyorsunuz 11 kasımda
Minikannesi00 kubraayman maşallah sizin ileriymiş. Benim 11 kasımda 38+2 . Acaba bir sorun olur mu . Doktor 13 ya da 14 ünde alalım demişti. benim 2. Sezaryen olacak
Mino21 kubraayman Sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşallah❤️ Ben de 38+4 haftalıkken 14 Kasım’da epidural sezaryen ile kızımı kucağıma alacağım inşallah😍