Feyzanuuurk benim 16. Haftamda kanamam oldu ama öyle böyle değil hemen acile gittik iğne yaptılar düşük tehlikesi var dediler.
Sonra özele gittim bana progestan verdi bi kutusu bitmeden kanamam kahverengiye döndü doktorum bıraktırdı şuan 28 haftalığız