Feyzanuuurk benim de ilk gebeliğimde 8 haftalıkken küçücük kanamam oldu. Doktora gittiğimde iğne yapıldı, fitil olarak kullanmam için progestan verildi ama sadece 1 kez kullanabildim. Aynı gün kanamam şiddetlendi, ertesi gün de bebeğin kalbi durmuştu ne yazıkki. Şimdi 9,5 haftalıgız 4 haftadır önlem olsun diye doktorun da olur demesiyle progestan kullanıyorum. Şimdilik bi sıkıntımız yok çok şükür. Gebelik kişiden kişiye değişebiliyo ama düşük olsa şimdiye kadar olurdu. İçini ferah tut Allah sağlıcakla kucagına almayı nasip etsin inşallah.