IKRAM_01 YuvarlanamayanPaanda 🌹evet yakınmışız canım.bebişinin cinsiyeti ne kuzum genel durumun nasıl. Benimki inişli çıkışlı geçiyor işte 😂😂 uyumak bir eziyete dönüştü ama doğumdan sonra arayacam diyorum bu günleri kendi kendime. Bebişim kız olacak Adını Lina Ece koyacaz inşallah
beyzanurytt busraok ben de aksine normal dogumdan cok korkuyorum sezeryanda hiç acı cekmicekmisim gibi hissedşyorum nedense ayy hayırlısı olsun 37. Haftada catı muayenesi ile mi karar veriliyor dogum sekline
busraok beyzanurytt evet 37.haftada çatı muayenesi ile belli oluyor diye biliyorum. Yani siz illa sezeryan olcak derseniz galiba çatı muayenesi yapmıyorlar. Hayırlısı olsun hepimiz için 🥰