beyzanurytt korkuyorum canım ama sezeryan olan arkadaşlarımın hepsi normal doğumu tavsiye ediyor normal doğum zor sonrası rahat sezeryanın da sonrası sıkıntı seneler geçse bile o dikiş yerinde ki uyuşukluk ara ara gelen ağrılar çok sıkıntı oluyormuş Allahım hayırlı olanı nasip etsin ama önce normali denemek istiyorum tabi dönerse 🫠🤲🏻